site-title
site-title

Wiemspro EMS

Da li želite da smršate ili izgradite mišićnu masu sa samo dva treninga nedeljno u trajanu od 30 min? Učetvorostručite efikasnost vašeg treninga uz pomoć najmodernije tehnologije!

Pročitaj više...
site-title

Fight Fit

Da li bi voleli da trenirate kao profesionalni borac? Izvajajte svoje telo, naučite borilačku veštinu i steknite samopouzdanje da se suočite sa bilo kojim izazovom!

Pročitaj više...
site-title

Cross Fit

Da li ste oduvek želeli da trenirate Cross fit bez rizika od povreda? Povećajte snagu svog tela i kardiorespiratornu izdržljivost uz funkcionalni trening snage!

Pročitaj više...

PREDNOSTI EMS WIEMSPRO TRENINGA

Sta WIEMSPRO konkretno za vas može učitinit?

Prilikom konvencionalnog treninga prosečna osoba može angažovati 30-40% svojih mišićnih vlakana, sportista do 70%. U toku EMS treninga moguće je angažovati preko 95% mišićnih vlakana! Tako se trenira i dubinska muskulatura, što vodi većoj efektivnosti treninga. Prilikom EMS treninga dolazi do ravnomerne aktivacije svih 656 mišića. Rezultat je efektivan i intenzivan trening celog tela. Da bi se postigao isti intenzitet i približan uspeh, potrebno je 5-6 sati konvencionalnog fitnes treninga sedmično. Zbog različitih procesa koji se u telu pokreću (aktivacija hormona i/ili enzima), telu je potrebno duže vreme regeneracije. Nakon intenzivnog EMS treninga je to 3-5 dana. Zato se ne preporučuje više od 2 treninga nedeljno u trajanju od 20-35 minuta. To ne znači da će odelo trenirati umesto vas već da će vam utrostručiti efikasnost bilo kog treninga. Wiemspro sistem za elektrostimulaciju je bežičan I pruža vam potpunu slobodu pokreta I mogućnost korišćenja na bilo kojoj lokaciji.

Da li je trening sa strujom siguran?

Kod treninga sa impulsima u niskofrekventnom području ispod 100 Hz, dolazi samo do kontrakcije i stimulacije mišića, tako da je trening prigodan za svaki uzrast. Samo kod nekih kontraindikacija trening nije moguć, što se utvrdi pre probnog treninga.

Da li je opasno za srce?

WIEMSPRO koristi frekvencije impulsa do 100 Hz i takav napor utiče samo na muskulaturu. Da bi došlo do stimulacije srčanog mišića potrebne su frekvencije oko 10000 Hz, dakle 100 puta veće!

Koji je odnos EMS treninga i običnog treninga sa otporima?

Sumirano vreme tenzije pod kojom je mišić tokom EMS treninga, prema sportsko-naučnom istraživanju, odgovara petosatnom treningu u normalnom fitnes studiju.

Prednosti EMS treninga:

1. Razvoj maksimalne snage

2. Razvoj eksplozivnosti

3. Razvoj izdržljivosti u snazi

4. Razvoj koordinacije

5. Razvoj i jačanje stabilizatora trupa

6. Povećanje izdržljivosti

7. Rast mišića i povećanje mišićne mase

8. Ispravak mišićne neuravnoteženosti

9. Povećanje efikasnosti

10. Popravlja držanje tela

11. Pomaže u otklanjanju bolova u leđima i kukovima

FIGHT FIT

Borilački sportovi spadaju u fizički i psihički najizazovnije sportove na svetu. Za borbu je neophodna snaga, ali i izdržljivost, što znači da su borilački sportovi zapravo idealan spoj između treninga snage i onoga što bi većina rekrativaca nazvala kardio treningom. Naravno kao i u svakom sportu, specifično poznavanje tehnika i koordinacija su osnovni preduslov da bi se radilo na razvoju bilo kojih kondicionih komponenti.

Da bi aktivirali prave grupe mišića na efikasan način, sve tehnike se moraju izvoditi pravilno. Zato se u Fit Netu početnici prvih mesec dana uče osnovama boksa i kik boksa, zatim se naučene tehnike primenjuju u različitim situacijama u radu na džaku i ručnim fokuserima. Kasnije i ukoliko je to želja klijenta se radi i sparing.

Kada se savladaju osnovne tehnike, počinje pravi FightFit trening. Trening vremenski podeljen po rundama od 3 minuta sa 1 minutom pauze izmedju svake runde. Svaku rundu jedan klijent radi na fokuserima sa trenerom, dok drugi tehnike izvodi na džaku ili zidnom fokuseru, zatim se smenjuju. Ukoliko trener proceni da su klijenti spremni i ukoliko klijenti žele da rade sparing, trener će im dati instrukcije i organizovati sparing po strogim pravilima, kako bi se rizik od povreda sveo na minimum.

Prednosti ovakvog treninga su:

1. Učenje pravilnih borilačkih tehnika primenljivih u realnoj borbi

2. Povećanje kardiorespiratorne izdržljivost

3. Povećanje apsolutne snage tela

4. Razvoj motorike i koordinacije

5. Razvoj eksplozivnosti I brzine

6. Razvoj moždanih funkcija

7. Razvoj koncentracije

8. Simetričan razvoj i leve i desne strane tela (odnosno leve i desne hemisfere mozga).

Trenirajte kao pravi borac i osetite sve prednosti borilačkog treninga!

CROSS FIT

Cross Fit je sport koji postaje veoma popularan u poslednjih 5 godina. Cross Fit je zapravo komercijalno ime za Funkcionalni trening snage. Takmičenja u Cross Fit-u su strogo definisana pravilima, ali to ne znači da je i bilo koji drugi vid funkcionalnog treninga snage, koji podrazumeva slične ili iste vežbe nešto drugo. Naš Cross Fit program je zamišljen kao funkcionalni trening snage u kome vežbač na svakom treningu aktivira mišiće celog tela sa akcentom na aktivaciju velikih mišićnih grupa. Sve vežbe se izvode u supersetovima što znači da vežbač pored razvoja snage razvija i kardiorespiratornu izdržljivost. Na taj način vežbač u jednom treningu sagoreva mnogo veću količinu kalorija nego na klasičnom treningu u teretani, ali i razvija mnogo bolju međumišićnu koordinaciju koja je neophodna za pravilno izvodjenje složenih pokreta. Sve ovo doprinosi bržem sagorevanju masnog tkiva kao i jačanju imuniteta i podizanju opšte pokretljivosti celog tela. Naravno, kao i u svim drugim sportovima poznavanje pravilne tehnike izvođenja pokreta je od presudnog značaja za postizanje rezultata i smanjenja rizika od povreda. Da bi efekat treninga bio maksimalan, da bi se aktivirale sve mišićne grupe na pravi način, trener početnike prvo mora dobro naučiti pravilnu tehniku pre nego što se može upustiti u pojačavanje intenziteta treninga. Najveći problem početnika koji počnu da se bave Cross Fitom je prejak intenzitet treninga, a nedovoljno poznavanje pravilnog izvođenja pokreta što dovodi do povreda, od kojih neke mogu biti i dugoročne. Zato je kod nas uvek akcenat na pravilnom izvođenju pokreta, a tek onda na intenzitetu treninga.

Klasičan trening u teretani je koristan za povećanje snage i izgradnju lepih mišića. Ali trening Cross Fita vam daje to i još mnogo toga. Kada radite vežbe sa otporom tela i spoljašnjim opterećenjem, u supersetovima, sa velikim brojem ponavljanja vi ne samo da razvijate snagu i tonus mišića, nego i razvijate funkcionalnost svoga tela. Osoba koja redovno trenira Cross fit, može mnogo efikasnije da se suoči sa svakodnevnim izazovima modernog života, ali i fizičkog rada. Budite funkcionalni i trenirajte drugačije od drugih. Prednosti ovakovog vida treninga su : Povećanje snage, Povećanje izdržljivosti u snazi, Razvoj međumišićne koordinacije, Razvoj motorike, Razvoj pokretljivosti u svim zglobovima, Povećanje kardiorespiratorne izdržljivosti, Brže sagorevanje masnog tkiva, Podizanje imuniteta.

CENOVNIK

4 termina (1x nedeljno) + Osnovni program ishrane = 7000 rsd

8 termina (2x nedeljno) + Osnovni program ishrane = 12000 rsd

12 termina (3x nedeljno) + Osnovni program ishrane = 17000 rsd

Individualni program ishrane po genotipu = 10000 rsd

OSTVARITE 20% POPUSTA NA BILO KOJI PAKET AKO TRENIRATE SA JOŠ JEDNOM OSOBOM

KONTAKT

Stari DIF

Deligradska 27, Beograd

+381 62 77 55 85

Poštovanje

Moje ime je Dragan Bajkanović, ja sam kondicioni borilački trener i savetnik o isharni. Sportsko udruženje "Fit Net" sam osnovao 2013. godine u Beogradu, sa ciljem realizacije različitih projekata u oblasti sporta.

Poslednjih 10 godina sam sticao iskustvo kao kondicioni borilački trener u radu sa profesionalnim borcima, u Srbiji i inostranstvu. Trenirajući klijente bez obzira na starost, pol, rasu, genetske predispozicije i psiho-fizičke mogućnosti i nivo motivacije, naučio sam da je individualni pristup svakom klijentu uz primenu naučno dokazanih metoda i konstantna edukacija, jedini pravi recept za postizanje rezultata.

Fit Net je jedini klub u Srbiji specijalizovan za borilačku kondiciju, gde svako može da trenira kao profesionalni borac. Moj tim trenera i ja svakoga dana prilagodjavamo trenažne programe i programe ishrane našim klijentima kako bi oni na najefikasniji i najbrži način došli do željenih rezultata. Naša misija je da vam pomognemo da promenite sebe, tako što će vam redovna fizicka aktivnost, svakodnevna zdrava ishrana i aktivan odmor, postati način života.

Idemo zajedno do vašeg cilja!